Free shipping for orders over RM50.00. *Only for local shipping
RM18.00
Magic Bean 03: Kirimkan Impian Aku Kepada Kau
Price RM18.00
Product SKU 9789673859832
Brand Joi
Size (L x W x H) 14.2 cm x 1 cm x 20.4 cm
Reward Points 90
Points Needed 1800
Availability 6
Quantity
This product has a maximum quantity of 100
Description
Highlight

- Penerbitan Asal oleh GEMPAK STARZ!

- Karya Asal Magic Bean, Sastera Popular

- Karya Asal dari Kartunis Tempatan Malaysia

Satu, dua, tiga... galah dipacakkan ke lubang dan swing up berjaya dilakukan oleh Yurisa. Sebelum mendarat, dia sempat melihat (menikmati barangkali...) pemandangan langit. Biru, cerah, cantik... bagaikan penglihatan HD secara live. Itulah yang didambakannya menerusi sukan lompat bergalah serba mencabar itu.
"Kenapa nak takutkan saya, Sheila? Apa sebenarnya dah berlaku kat awak ni?!"
"Tak payahlah! Kalau macam ni, saya lebih rela takde buah pinggang dari ambil Yurisa punya!" kata Sheila.
"Okey...asalkan kau sanggup buat pembedahan, aku terima apa je cadangan kau tu. A promise is a promise!"
Reviews (0)
view all
back
0
0 reviews
What's in the box
Komik Berwarna 
Tags: Magic Bean